Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Chara Software – Spin-out din SCOP Computers

28 Aprilie 2007




Aplicatia CRM este o alegere buna pentru extinderea activitatii Chara Software. E adevarat ca piata de CRM se dubleaza la fiecare an in conditiile in care se porneste foarte de jos, dar oricum trendul este pozitiv. Am ales Microsoft Dynamics CRM pentru ca nu sunt multe aplicatii in Romania care sa ofere un nivel similar de suport, iar pe de alta parte doream un produs cu care sa putem viza si companii mari, precum institutiile financiar-bancare. Singurul care promitea si arata ca dorea sa investeasca in promovarea produsului era Microsoft. Produsul corespunde cerintelor noastre pentru ca Dynamics CRM este un produs modern cu o interfata pe masura si care respecta cele mai noi tendinte in arhitectura aplicatiilor software. Nu este un produs care sa transforme vanzatorul intr-un birocrat ce sta toata ziua si introduce date in CRM. Are o interfata offline, pentru a o folosi in situatia in care vanzatorul nu se afla in companie, iar toate datele se sincronizeaza intr-o baza de date locala. Viziunea noastra asupra CRM-ului este diferita de a celorlalti si acest lucru ne diferentiaza pe piata. Incercam sa nu oferim o simpla apli-catie de gestiune a clientilor, ci agilitatea de care orice firma are nevoie pentru a face fata cu succes concurentei si cerintelor pietei.


Care e situatia din punct de vedere al resurselor umane, fiind cunoscuta penuria curenta de specialisti?


Nu suntem o firma cu personal numeros si astfel nu am avut probleme majore pe partea de resurse umane. Echipa va creste in functie de evolutia vanzarilor. Fluctuatia de personal nu este mare, dar si pe noi ne afecteaza timpul de acomodare necesar unui nou angajat pentru a deveni productiv. Orice membru nou in echipa presupune minim 2 luni de pregatire, indiferent daca este vanzator sau tehnician.


Care sunt obiectivele pentru anul in curs?


Pentru 2007 avem un obiectiv de vanzari foarte ambitios care este aproape de dublarea cifrei de afaceri. Nu exista un obiectiv explicit ca numar de proiecte sau de clienti. Consideram ca un proiect mare compenseaza mai multe proiecte mici si invers. Suntem o companie ambitioasa, credem in produsul nostru si credem ca vom reusi.


Gabriel Vasile



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite