Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

SOLIS - solutie completa pentrumanagementul vanzarilor si a relatiilor cu clientii

28 Aprilie 2007




Pe baza comenzilor si rezervarilor clientilor, SOLIS calculeaza automat comenzile catre furnizori in functie de cerere si de nivelul optim al stocului. O data ce marfa a fost livrata de catre furnizor, SOLIS calculeaza automat livrarile care trebuie facute la clienti in functie de marfa venita si starea comenzilor in procesare.


Service de echipamente


In sistem, fiecare echipament poate fi identificat pe baza de serie si are un istoric ce contine toate interventiile de service si toate documentele atasate. Urmarirea contractelor de service si a registrelor specifice (reparatii, echipamente in intretinere, planificari), coordonata cu un sistem de alerturi de interventii, simplifica activitatea de service.


Solis REPORTS Business inteligence


Folosind baza de date istorica a SOLIS, Nemesis IT a dezvoltat o aplicatie separata, Solis REPORTS, un framework pentru business inteligence si data mining. Aici se pot configura noi rapoarte, datele se pot usor filtra, sorta si exporta in Excel. Alaturi de rapoartele de baza (vanzari, vizite, oferte, plati, facturi neincasate, stocuri) se pot defini noi rapoarte adaptate specificului fiecarui client.


Functionalitati specifice


Sistemul genereaza toate documentele comerciale: oferte personalizate, scrisori catre clienti, confirmari de comanda, procese verbale de predare-primire, comenzi proforme, facturi si avize de expeditie, urmareste derularea contractelor comerciale, gestioneaza stocurile, atat cantitativ, cat si valoric, cu gestiunea loturilor.


Securitatea datelor


SOLIS permite definirea unui acces granular pe baza de useri si roluri la toate elementele functionale ale aplicatiei.


Implementare si suport



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite