Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Supermarketurile, in plin trend ascendent

28 Aprilie 2007




Astfel, mai toate supermarketurile ofera carduri de fidelitate, bazate pe acumularea unor puncte si pe achizitionarea de produse la pret redus (Cora, G*Market). De asemenea, tendinta este crearea unor carduri de credit in colaborare cu o institutie bancara prin care consumatorul poate cumpara si rambursa apoi banii la scadenta sau in sistem de rate (Carrefour). G*Market ofera clientilor posibilitatea de a utiliza un Super Cec care se comporta in acelasi fel ca si sistemul cardului de credit.


Eliberati de restrictiile vechiului sistem intr-un paradis al produselor dintre cele mai variate, romanii se lasa purtati inspre metehnele vestului, devenind consumatori pasionati, facand loc shopping-ului in programul saptamanal, o data cu cresterea veniturilor, si dand crezare filosofiei care le promite fericirea intr-un cos de cumparaturi. Aceasta este baza ascensiunii de pe piata retailului care va continua, cucerind spatii si cumparatori. Pana la fericire insa, consumerismul creeaza si frustrari, nemultumiri si mutatii in sistemul de valori.


Raluca Lipan



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite