Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Ce beneficii aduce un modul de „achiziţii“?

01 Iunie 2009




O economie importantă este şi cea obţinută la nivel de timp prin automatizarea procesului de calculare a comenzilor de aprovizionare şi a stocurilor optime, aceasta ducând la o îmbunătăţirea a planificării producţiei şi a corelării exacte a acesteia cu provizionarea.


„În urma implementării CROS ERP, companiile au înregistrat o reducere cu 20-50% a timpului alocat unor activităţi legate de comenzile de aprovizionare. Timpul astfel câştigat în cadrul departamentului co-mercial a fost utilizat pentru activităţi de vânzări, ceea ce a contribuit la creşterea profitabilităţii“, afirmă Sabin Chiricescu.


Alte beneficii constau în dezvoltarea unei bune relaţii cu clienţii prin evitarea situaţiilor neplăcute de lipsă a stocului, corelarea dintre facturi şi clauzele contractuale, trasabilitatea aprovizionării, evitarea înregistrărilor duble, generarea automată a comenzilor de aprovizionare etc. Modulul achiziţii poate fi extins prin implementarea unui sistem EDI (Electronic Data Interchange), sistem ce permite schimbul de date (comenzi, avize de însoţire, facturi) între partenerii lanţului de aprovizionare sub forma unor mesaje şi prelucrarea automată a acestora în sistemul ERP. Asupra acestui aspect vom vorbi pe larg în următorul articol al seriei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
bogdan
MANAGER FINANCIAR ERP © Soft Expert - 0728.77.88.23 Manager Financiar ERP este un sistem integrat de vanzare, contabilitate, gestiune si productie cu care se pot planifica activitatile din cadrul organizatiei, in vederea gestiunii eficiente a tuturor resurselor: materiale, furnizori, clienti, produse si servicii, locatii, gestiuni, trezorerii etc. Programul a fost conceput integral in vederea rezolvarii problemelor specifice mediului economic românesc si se adreseaza organizatiilor medii si mari. Dintre caracteristicile mai importante ale sistemului amintim: - structura modulara: exista module specifice fiecarui departament in parte. - interfata prietenoasa si usor de folosit. - securizare la nivel de aplicatie si la nivel de baza de date. - controlul perioadei de lucru pentru fiecare document in parte. - prelucrarea rapida si sigura a unui volum mare de date. - timp de dezvoltare si implementare scurt.
05 Octombrie 2011, 11:42:00