Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Dacă IT-ul companiei dvs e doar cost, aveţi nevoie de New Tech Consulting!

25 Septembrie 2009




Ce tipuri de companii targetaţi?

În mod curent, gestionăm clienţi din sectoarele telecomunicaţii, energetic, asigurări, bancar, producţie, transporturi şi servicii. Nevoia pentru serviciile pe care le oferim există în toate sectoarele de activitate. Segmentul nostru favorit este cel al companiilor medii, însă suntem prezenţi şi în numeroase organizaţii mari prin intermediul unor parteneri. Este vorba, în general, de mari integratori care ne subcontractează pentru a livra anumite competenţe în cadrul proiectelor proprii. Nu concurăm cu aceste companii, deoarece nu acesta este core-business-ul New Tech Consulting. Preferăm să ne orientam către clienţii tradiţionali, unde putem deţine controlul complet al serviciilor livrate, însă, în mod curent, aceste alianţe sunt complementare canalului nostru de vânzări directe.


Prin ce v-aţi propus să vă diferenţiaţi faţă de concurenţă?

Dorim controlul complet al serviciilor livrate, deoarece vrem să fim un partener strategic pentru organizaţiile client şi doar astfel putem dezvolta o relaţie simbiotică, din care atât clienţii, cât şi noi să putem creşte. Suntem capabili să adăugăm valoare proceselor de afaceri ale clienţilor şi ne-am propus să devenim „furnizorul preferat“ pentru servicii IT. Pentru atingerea acestui obiectiv, livrăm calitate şi performanţă. Monitorizăm foarte atent indicatori precum ,,net promoters score“, prin care cuantificăm satisfacţia clienţilor faţă de serviciile pe care le livrăm. Întrebarea esenţială pe care o punem clienţilor noştri este: ,,Cât de probabil este să recomanzi serviciile noastre prietenilor?“. Obiectivul nostru este să avem un net promoters score de 85%. Probabilitatea de a recomanda prietenilor un serviciu arată calitatea şi încrederea în acest serviciu. Îmi doresc o asemenea apreciere de la toţi clienţii. Când am startat această afacere, imboldul a fost să creez o organizaţie tehnică extrem de performantă condusă de o viziune de business la fel de performantă.


Concurenţă există, însă ne diferenţiază abordarea sistemică, metodologia şi procedurile clare pe care ni le impunem. Ideea de bază este ca această firmă să lase ceva în urmă, inclusiv concurenţa.




Ionuţ Boldizsar, Director General New Tech Consulting



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite