E nevoie de call center în primării
Primăria municipiului Aiud a început implementarea proiectului „Infrastructură pentru Servicii Publice Electronice şi Administraţie”, fiind finanţat cu 96.732 de euro de Uniunea Europeană prin Programul Phare.
„Folosirea mijloacelor electronice aduce avantajele disponibilităţii, informaţia fiind oferită 24 de ore din 24 şi ale accesibilităţii şi interacţiunii, informaţia putând fi accesată de oriunde, la internet sau telefon”, spune primarul oraşului Aiud, Mihai Horaţiu Josan.
Proiectul, care îmbunătăţeşte accesul cetăţenilor la serviciile administraţiei publice, realizează o integrare între toate componentele sistemului informatic al primăriei Aiud – aplicaţia de call center, portalul e-administraţie şi două infochioşcuri.
Call center-ul oferă informaţii din bazele de date ale primăriei: sume de plată (impozite, taxe), termene de plată, precum şi stadiul în care se află o cerere din cadrul administraţiei publice locale. Cetăţeanul sună, este preluat de un robot telefonic, iar prin selectarea opţiunii dorite şi prin introducerea unei parole de autentificare obţine datele solicitate. În cazul unor nelămuriri, va fi transferat la un operator uman. Call center-ul va fi dotat cu telefoane IP, care comunică între ele folosind reţeaua de date a primăriei şi nu pe cea de voce a Romtelecom.
Tags: Administratie publica, call center, Primaria Aiud, primaria Timisoara, primaria Simeria, primaria Bucuresti
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)