Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Oracle OpenWorld 2009

  EN English translation
28 Octombrie 2009




Un aspect foarte important este interesul pe care Oracle l-a sesizat pentru sistemele de Case Management (Citizen Relations Management) la nivelul administraţiilor publice din Europa mai ales, pentru creşterea calităţii serviciilor oferite cetăţenilor. Prin urmare, în cadrul companiei vor fi dezvoltate o serie de competenţe specializate pe această direcţie. Acest interes este generat atât de maturizarea organizaţiilor implicate în servicii publice şi de presiunea cetăţenilor (Europa de Vest), dar şi de presiunile exercitate de reglementările şi legislaţia europeană pentru ţările Europei de Est. Legat de asimilarea Primavera, companie cumpărată de Oracle în decembrie anul trecut, Loic Le Guisquet a declarat că, pentru perioada următoare, Primavera va funcţiona ca o entitate separată, fără schimbari majore în sistemul de parteneri şi distribuţie. În această perioadă urmează a fi identificată cea mai bună cale de integrare a soluţiilor de project management Primavera în portofoliul Oracle.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite