AnytimeSales pentru firme de training
AnytimeSales pentru firme de training este o soluţie care se adaptează perfect activităţilor specifice, oferind o abordare integrată a tuturor proceselor de vânzare, pregatire, livrare a seminariilor şi evenimentelor de training.
Funcţionalităţile aplicaţiei susţin activitatea de zi cu zi pentru fiecare rol în parte:
· Directorul general: situaţia vânzărilor şi statusul pentru fiecare oportunitate de vânzare în parte;
· Reprezentanţii de vânzări: calendar de activităţi de vânzare, un istoric complet al interacţiunilor cu clientul;
· Traineri: acces rapid la ultimele versiuni ale materialelor de training, informaţii despre sesiunile de training, liste de participanţi etc;
· Marketing: datele de contact ale fiecărei companii / participant, utile în realizarea de campanii, organizarea de evenimente şi comunicarea prin newsletter.
Provocări
Între provocările cel mai des menţionate de companiile de training am putea enumera:
• Informaţia despre clienţi / cursanţi / prospecţi nu este centralizată într-o bază de date completă şi structurată. De multe ori trebuie parcurse facturile din dosare una câte una pentru a găsi un răspuns.
• Cererile de training (leaduri) nu sunt tratate sistematic şi nu sunt valorificate la momentul potrivit, indiferent de canalul pe care acestea sosesc (website, email, telefon).
• Echipa de vânzători a crescut de la o singură persoană la mai multe şi managerul nu are o cale rapidă de a consulta cifrele de vânzare şi de a controla procesul de vânzare.
• Pentru cursurile open trebuie realizate activităţi de marketing la anumite intervale de timp. După ce cursanţii s-au înscris, aceştia trebuie să primească emailuri de notificare la date prestabilite. În prezent, ambele activităţi se bazează pe buna
organizare personală a angajaţilor, implicând consum de timp şi existând posibilitatea unor scăpări sau întârzieri.
Impactul asupra afacerii
În toate aceste situaţii impactul asupra companiei este vizibil prin: vânzări pierdute, scăderea satisfacţiei clienţilor, productivitate redusă, întârzierea deciziilor importante datorită lipsei informaţiilor cheie.
“Viziunea noastră este să oferim companiilor de training o aplicaţie CRM care să susţină creşterea vânzărilor, oferind clienţilor şi cursanţilor o experienţă memorabilă şi un serviciu de calitate.”
Marian Ştirbescu, Sales and Marketing Manager - AnytimeCRM
Propunerea noastră
AnytimeSales este o aplicaţie care susţine creşterea firmei către un portofoliu larg de clienţi, păstrând controlul asupra informaţiilor cheie de vânzare şi livrare.
Componente principale:
- Contacte pentru a înregistra informaţiile despre participanţi şi pentru a păstra legătura cu companiile
- Leaduri pentru identificarea cererii şi captarea clienţilor potenţiali
- Oportunităţi pentru urmărirea iniţiativelor de vânzare pe clienţi prospecţi sau clienţi existenţi
- Matricea de cross-selling ca instrument de susţinere a activităţilor de cross-sell şi up-sell
- Calendar pentru organizarea activităţilor zilnice, programarea sesiunilor de training
- Interacţiuni pentru urmărirea istoricului interacţiunii cu clientul
- Note şi ataşamente pentru înregistrarea în aplicaţie a ofertelor, contractelor, materialelor de curs, formularelor de evaluare
- Mass-emailing pentru informarea în grup a participanţilor, comunicarea facilă către prospecţi, beneficiind de păstrarea istoricului emailurilor în aplicaţie.
- Produse pentru înregistrarea programelor şi seminariilor de training
- Rapoarte pentru a analiza rezultatele de prospectare şi vânzări.
Concluzii
AnytimeSales reprezintă o achiziţie de valoare pentru firma dumneavoastră, datorită beneficiilor generate de utilizarea acestuia în activităţile de vânzări şi marketing şi chiar în activităţile logistice:
Tags: AnytimeCRM, CRM, training
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)