Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

KeySoft DMS – Document Management System

10 Februarie 2005




Un astfel de sistem ar trebui sa includa:

  • zona de stocare a documentelor in format electronic;
  • metoda de adaugare/extragere a documentelor;
  • metoda de identificare a documentelor;
  • un mecanism de blocare a documentului, in asa fel incat un singur utilizator sa poata modifica documentul la un moment dat;
  • control de versiune si istoric al modificarilor;
  • securitate, pentru a controla accesul utilizatorilor la documente;
  • metoda de cautare, pentru a regasi cu usurinta documentul necesar;
  • flux de documente, pentru a transmite documentele intre utilizatori intr-un mod structurat.“


    Ramane intrebarea: Cum stiu daca am nevoie de o astfel de solutie?


    Iata cateva intrebari ajutatoare:

  • Generati/primiti documente critice pentru afacerea dumneavoastra in mod regulat?
  • Exista cazuri in care mai multe persoane trebuie sa lucreze la un singur document sau anumite documente sunt solicitate de persoane aflate in locatii diferite?
  • Exista anumite documente care se misca in interiorul organizatiei dupa proceduri bine stabilite?
  • Documentele sunt monitorizate/auditate/reglementate de catre un organism extern (Ex:ISO)?


    Concluzie:


    Majoritatea companiilor au nevoie de o solutie de management al documentelor.


    In aceste conditii KeySoft DMS este o aplicatie pentru managementul documentelor?


    Da, deoarece corespunde criteriilor de mai sus si ofera in plus numeroase facilitati.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite