Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Charisma, un vis īmplinit

01 Decembrie 2010





Dan Ionescu


„Relaţia Raiffeisen-TotalSoft are deja o vechime de câţiva ani şi este marcată de implementarea soluţiei Charisma în mai multe ţări din regiune. Parteneriatul evoluează, iar în acest an am început implementarea sistemului de core-leasing la alte patru dintre filialele companiei: Rusia, Slovacia, Republica Cehă şi Ungaria. Charisma s-a potrivit cel mai bine modelului nostru de business, cu nivele diferite de dezvoltare ale fiecărei filiale în parte, cu activitate pe pieţe mai mult sau mai puţin mature şi cu adresabilitate diferită în funcţie de tipul de leasing oferit şi piaţa ţintă, a răspuns nevoilor de business şi ne-a permis atingerea obiectivelor. După mai bine de 4 ani de proiecte comune am găsit întotdeauna resursele necesare să depăşim provocările şi să învăţăm din fiecare experienţă. Avem un parteneriat foarte solid, care merge în cea mai bună direcţie”. Marc Breit, Operations/IT& Projects Coordinator, Raiffeisen Leasing Internaţional.



Marc Breit


,,Orientarea companiei noastre pe proiecte a determinat implementarea sistemului informatic integrat de gestiune, bazat pe Charisma ERP şi Primavera, un proiect de o complexitate deosebită şi cu o miză extrem de importantă pentru ISPE. Charisma ne va permite asigurarea unei viziuni unitare şi structurate la nivelul întregii activităţi. Din punct de vedere al implementării, un element critic îl reprezintă susţinerea şi implicarea managementului. Pentru ISPE implementarea Charisma este un proiect strategic şi sperăm să obţinem maxim de rezultate. Am avut pe lista scurtă doi furnizori şi, după discuţii prelungite, demonstraţii şi argumentări, am ales Charisma.“ Ovidiu Apostol, Director General Adjunct, ISPE.



Ovidiu Apostol


„Istoria noastră cu TotalSoft începe în toamna anului 2007, în urma câştigării licitaţiei pentru externalizarea serviciilor de HR şi Payroll. TotalSoft s-a dovedit din start un partener serios, deoarece a depus un efort incredibil pentru finalizarea rapidă a acestui proiect, care cuprindea cca 9.000 de angajaţi. Ulterior, am adoptat Charisma HR în toate diviziile BRD şi am interfaţat soluţia TotalSoft cu sistemul IT global al grupului. Cu bune, cu rele, am depăşit orice moment şi împreună am devenit o echipă ce găseşte întotdeauna soluţii rapide şi eficiente.” Aura Todea, Director Compensaţii, Beneficii şi Administrare, BRD Group Societe Generale.



Aura Todea


Charisma on-line

În cadrul evenimentului a fost lansat oficial şi noul portal, care se doreşte o comunitate profesională loială brandului şi un instrument care să poată comunica real nivelul de expertiză acumulat în companie. Totodată, s-a avut în vedere simplificarea comunicării, iar interfaţa a fost gândită astfel încât orice informaţie relevantă să fie accesibilă din cel mult trei click-uri. Portalul atrage peste 70% vizitatori noi, devenind astfel un bun instrument de promovare şi marketing. Există un modul de comparaţii între versiunile precedente şi Charisma 2011, pentru ca orice client interesat de upgrade să identifice uşor care sunt dezvoltările şi funcţionalităţile noi şi să ştie exact ce valoare/beneficii îi va aduce trecerea la ultima versiune. Portalul va deveni şi un suport în dezvoltarea Clubului Utilizatorilor Charisma.


Charisma internaţional

În 2010, TotalSoft a pus în aplicare şi dorinţa mai veche de ieşire pe piaţa externă, mai mult sau mai puţin regională. Compania a deschis filiale în Grecia, Serbia, Bulgaria şi Qatar, a derulat primul proiect pe o piaţă vest-europeană, iar mai nou va semna un proiect de implementare în Senegal, în cadrul unei reprezentanţe a BMW. ,,Derularea proiectelor în afara ţării este mai dificilă deoarece îţi lipsesc notorietatea şi referinţele de acasă, ba mai mult poate exista şi o suspiciune din partea clienţilor, însă toate aceste elemente ne-au făcut să ne focalizăm pe problemele reale pe care le avem şi pe depăşirea acestora”, consideră Liviu Drăgan. Extinderea pe pieţele externe rămâne unul dintre obiectivele principale şi pentru anul 2011, existând inclusiv demersuri concrete pentru achiziţia unor companii din Turcia şi Polonia. Pe termen scurt, aşteptările sunt pentru o echilibrare a veniturilor obţinute pe piaţa locală cu cele externe.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite