Managed Services, extensia Departamentului IT
În România, termenii de managed services şi outsourcing se suprapun în ofertele multor furnizori dar există fără dubii şi companii dedicate. În mod tradiţional, activităţile de mentenanţă reveneau vendorului de tehnologie însă tendinţele sunt de contractare a unor furnizori specializaţi. Oferta este destul de bogată, de la nume grele din industrie precum IBM şi Romtelecom până la companii mici, cvasinecunoscute.
Pentru un prospect, mai importantă decât alegerea furnizorului, este definirea cerinţelor şi a nivelului de mulţumire faţă de starea curentă a serviciilor livrate de propriul Departament IT. O analiză atentă a plusurilor şi minusurilor precum şi a impactului pe care acestea le au asupra afacerii este, de asemenea, importantă în cadrul discuţiilor cu un potenţial furnizor şi al identificării nivelului optim de suport.
Aceasta este prima parte a unei serii de zece articole dedicate Managed Services prin care ne-am propus o informarea generică asupra conceptului, sublinierea abordării optime a unui astfel de contract, semnalarea beneficiilor şi a riscurilor asociate precum şi identificarea celor mai cunoscuţi furnizori activi pe piaţa locală. Toate informaţiile vor fi disponibile şi în versiunea online www.marketwatch.ro.
Beneficii:
· Reducerea costurilor cu
administrarea infrastructurii IT
· Acces la competenţe superioare
· Asistenţă tehnică 24/7
· Imbunătăâirea serviciilor din cadrul companiei
· Focalizare pe activităţi cu valoare adăugată mai mare
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)