Tableta de Management 2: Schimbarea intr-o organizatie
Privitor la modul in care se implementeaza schimbarea, se poate adopta un stil agresiv, de impunere a schimbarii, conciliant, adoptand schimbarea incrementala de tip japonez (Kaizen), coroziv, evidentiind stagnarea, regresul sau criza in care se afla organizatia, sau indoctrinativ, bazat pe capacitatea de influentare a membrilor organizatiei.
Calitatea si determinarea liderilor de fi principalii agenti ai schimbarii va furniza in mare parte succesul procesului de transformare. Dar, nu arareori, chiar liderii insisi, uneori dintre cei mai competenti, se simt amenintati de schimbare si pot fi nepotriviti pentru calitatea de lider al schimbarii.
Un lider cu charisma, care-si asuma rolul de agent al schimbarii si crede in beneficiile ei, trebuie sa se focuseze nu numai asupra obiectivelor si strategiilor ci si asupra abilitatilor de executie ale organizatiei aflata in plin proces de transformare.
Despre „o cultura a executiei“ cititi in numerele viitoare. Pana atunci, vacanta placuta si schimbare in bine!
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)