Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Romtelecom va serveste cu broadband democratic

15 Septembrie 2005




Romtelecom a implementat recent un nou sistem de billing. Cu cine a fost realizat acest proiect si care vor fi in viitor avantajele din acest punct de vedere unui client abonat la triple play?


Dan Pazara, Director Corporate AffairsRaspunde Dan Pazara, Director Corporate Affairs: Noul sistem de facturare inlocuieste 41 de sisteme de facturare diferite si va avea capacitatea de a centraliza toate informatiile. In acest fel in viitor va fi posibila furnizarea unei facturi unice, consolidate, pentru toate cheltuielile de comunicatii corespunzatoare tuturor sediilor sau birourilor unei companii, o facilitate solicitata de clientii mari ai ROMTELECOM, cu prezenta nationala.


Noul sistem de facturare este si un instrument de mentinere a competitivitatii ROMTELECOM pe o piata din ce in ce mai disputata de operatorii de comunicatii. Introducerea rapida de noi facilitati si servicii pentru clienti va ramane o prioritate in perioada urmatoare, iar aceasta nu poate avea loc decat avand la dispozitie un sistem de facturare flexibil, usor adaptabil la schimbarile de oferta.


Sistemul de facturare a fost furnizat de compania Convergys (Marea Britanie). Versiuni imbunatatite ale sistemului de facturare, care vor fi implementate in toamna, vor sprijini introducerea noilor pachete de servicii, cum ar fi numerele favorite, destinatiile frecvent apelate, intervale orare favorite etc. Acest lucru va permite clientilor mai multe optiuni si va adauga valoare serviciilor folosite de la ROMTELECOM.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Leoca Nicoleta
Voi folosi aceste date pentru a folosi ca subiect Romtelecom pentru niste analize specifice managementului strategic...va pot oferi un feed-back ...pt. cine doreste.
14 Decembrie 2006, 01:11:44