Utilizarea hartii digitale a municipiului Oradea in situatii de urgenta
— Schimbul dinamic de date intre IJSU si RA Apa-Canal privind hidrantii defecti (subunitatile IJSU verifica saptamanal starea hidrantilor stradali, semestrial acoperind tot municipiul), precum si montarea de noi hidranti de catre RA Apa-Canal. Astfel, ambele institutii opereaza datele din baza de date „hidranti“ asociata hartii digitale, schimbul de informatii putandu-se realiza prin e-mail, saptamanal. Este o alternativa mult mai fiabila a vechiului sistem de schimb de date, care presupunea intocmirea semestriala a unei liste cu hidrantii defecti de catre IJSU si actualizarea hartii la RA Apa Canal.
— Fundamentarea deciziilor privind montarea de noi hidranti, printr-un studiu de buffer pe baza de date „hidranti“. Pot fi identificate zonele „descoperite“, in care alimentarea cu apa a autospecialelor de stins incendii nu este posibila direct de la hidrant. Acest aspect este foarte important in conditiile dinamicii lucrarilor de montare a hidrantilor supraterani.
Posibilitati de dezvoltare a aplicatiei:
Din punct de vedere al timpului alocat luarii deciziei, se poate vorbi de doua directii de optimizare a procesului de asistare decizionala in cadrul IJSU.
Astfel, in cazul situatiilor de urgenta, care presupun decizii rapide, urmatoarele directii de optimizare a softului GIS sunt prioritare:
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)